Daftar Lowongan Kerja Kuningan Bulan November 2013

Daftar Lowongan Kerja Kuningan Bulan November 2013 - Pada hari ini kami akan memberikan Daftar Lowongan Kerja di daerah Kuningan untuk bulan November 2013, Daftar Lowongan Kerja yang kami berikan ini untuk semua jenjang pendidikan mulai dari  SMP,SMA,D3 dan S1 tergantung pihak perusahaan yang diinginkan. Baca juga  : Daftar Lowongan Kerja Kudus Bulan November 2013. Dengan ini tidak Menutup kemungkinan semua pendidikan dapat memperoleh suatu pekerjaan yang sepantasnya ,lowongan ini sangatlah cocok buat Anda yang bertempat tinggal di daerah Kuningan dan sekitarnya. Langsung saja kami berikan Daftar Lowongan Kerja Kuningan di Bulan November 2013 di bawah ini :

Daftar Lowongan Kerja Kuningan Bulan November 2013

PT AMANO INDONESIA  was established on February 6, 1998 to provide system solutions for customers in Indonesia using Time Information System & Ecology products. During this time more than 100 customers have chosen to use system solutions provided by us.

Our experienced staff can analyze, design, program, install, train and maintain the systems to your satisfaction. Please contact PT AMANO INDONESIA anytime for information on our product lines

Dust Collector Engineer
Kuningan

Kualifikasi
  • Male with max of age 40
  • Degree in Mechanical Engineering with GPA Min. 2,75
  • Has minimum experience of 4 to 5 years in Mechanical and/or
  • Engineering project and sales, or has experience of 4 to 5 years in Mechanical and/or Engineering project and willing to do the mechanical and engineering sales.
  • Knowledge and previous exposure with Dust Collector System and
  • Products are definite advantages
  • Experience in Japanese Company will be advantage
  • Characteristic of independent professional, hands-on but also good team player
  • Fluency in written and spoken English is a must.
HOW TO APLLY:
Interested candidates meeting the above qualification are invited to
apply with
full details, expected salary, a passport - sized photograph and send to:

PT. Amano Indonesia
Gedung Pusat Perfilman H. usmar Ismail Lt. 3
Jl. HR. Rasuna Said Kav. C-22
Jakarta 12940
Email:  sondang_meinar@cbn.net.id

Penutupan : 27 November 2013


Sekian Daftar Lowongan Kerja yang kami dapat kami berikan kepada Anda mengenai Daftar Lowongan Kerja Kuningan Bulan November 2013,semoga informasi yang kami berikan bisa bermanfaat buat Anda untuk memperoleh pekerjaan yang di butuhkan seperti: PERTAMINA,CPNS,BANK,BUMN Dll.